Terms & Policies – MUN

Terms & Policies

OBCHODNÍ PODMÍNKY / Terms of Conditions

1.Kontaktní údaje

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu je:


Tereza Goktas

se sídlem Srbínská 6, Praha 10

tel.: +420602777260

IČO: 04824733

č.ú.: 2801414413/2010

Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku úřadu městské části praha

 

2.Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.wildmoon.cz (dále jen „webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu").


Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.


Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.


3.Uzavření kupní smlouvy

Informace o zboží a ceně uvedené prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. dph) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.


Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu)
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka").

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „potvrdit objednávku". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

Prodávající bezodkladně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího").

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost 15 dnů.

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.

4.Doručení zboží
Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 10 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
Doklady ke zboží, daňový doklad a potvrzení, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Zboží je doručováno prostřednictvím kurýrní služby GLS.

Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží, doručí kupujícímu zboží zdarma a poskytne mu slevu z kupní ceny ve výši 5%. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.
Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč, prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

5.Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle elektronicky na adresu uvedenou v kontaktech ve 14 denní lhůtě. kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.

6. Práva a povinnosti z vadného plnění
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i před-smluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení.

Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční lhůtě.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady
  • bezplatné odstranění vady opravou
  • přiměřenou slevu z kupní ceny
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady a nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

7.Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. kupující uplatňuje reklamaci zboží elektronicky a měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Zboží k reklamaci přijímáme pouze čisté, oblečení vyprané.
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. dojde-li k výměně zboží, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží.
Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím sms.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

8.Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

  1. Cookies

Co jsou cookies?

Cookies jsou krátké textové soubory vytvořené webovým serverem a ukládané v počítači prostřednictvím prohlížeče. Když se později vrátíte na stejný web, prohlížeč pošle uloženou cookie zpět a server tak získá všechny informace, které si u vás předtím uložil

Důvod použití:

Tyto soubory a informace využíváme výhradně k vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme.

Ochrana osobních údajů:

Princip cookies umožňuje odlišit jednotlivé uživatele a uložit si o nich konkrétní údaje. Právě díky cookie ví příslušný server, jaké nastavení jazyka jste si při minulé návštěvě vybrali či jaké vám má předvyplnit přihlašovací jméno do formuláře (pamatuje si ho z minulé návštěvy). Cookies tedy usnadňují personalizaci. Ukládání cookies můžete ve svém prohlížeči vypnout nebo po relaci smazat, přijdete tím však o výše zmíněné výhody.

Kupující vstupem na Stránky souhlasí s ukládáním cookies v jeho počítači.

  1. Závěrečná ustanovení

Tyto OP platí ve znění uvedeném na Stránce Prodávajícího v den potvrzení objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně OP, platí OP již v aktuálním znění.

Prodávající je oprávněn tyto OP dle svého uvážení měnit s tím, že změna OP bude vždy zveřejněna na Stránce, resp. na stránce budou vždy uvedeny OP v aktuálním znění. 


V Praze dne 1.6.2024

 

GDPR / Privacy policy 

Ochrana osobních údajů

Ochrana vašich osobních údajů – pokud jste fyzickou osobou - je poskytována zákonem č. 101/2000 sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Akceptací těchto obchodních podmínek souhlasíte se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a [.] (dále jen jako „osobní údaje") a s naším zpracováním osobních údajů, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání vám informací a obchodních sdělení. 

Berete na vědomí, že jste povinen/povinna své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a bez zbytečného odkladu nás informovat o změně ve svých osobních údajích. zpracováním osobních údajů můžeme prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudeme osobní údaje bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. 

Potvrzujete, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že jste byl/byla poučen/a o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. v případě, že byste se domníval/a, že my nebo zpracovatel provádíme zpracování vašich osobních údajů, které je v rozporu s ochranou vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, můžete požádat nás nebo zpracovatele o vysvětlení nebo požadovat, abychom my nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, my nebo zpracovatel odstraníme neprodleně závadný stav. Nevyhovíme-li my nebo zpracovatel žádosti, máte právo obrátit se přímo na úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno vaše oprávnění obrátit se se svým podnětem na úřad pro ochranu osobních údajů přímo. 

Požádáte-li nás o informaci o zpracování svých osobních údajů, tuto informaci vám předáme. Za poskytnutí informace podle předchozí věty máme právo požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace. Souhlasíte se zasíláním informací souvisejících s naším zbožím, službami nebo podnikem na svou elektronickou adresu a dále souhlasíte s naším zasíláním obchodních sdělení na vaši elektronickou adresu.

Zpracování probíhá automatizovaně a částečně manuálně. Uchování je elektronické a listinné, pokud je to vhodné s ohledem na daný účel, resp. prostředky zpracování.

Zásadně shromažďujeme jen ty osobní údaje, které skutečně potřebuje ke stanoveným účelům. Činíme tak, abychom průběžně hodnotili zpracování ať již z hlediska náležitého zabezpečení, minimalizace osobních údajů, tak i z hlediska transparentnosti, korektnosti a zákonnosti.  dodržujeme zásadu odpovědnosti, integrity, důvěrnosti, přesnosti a omezení uložení.

Za účelem zpracování vašeho požadavku může být zapotřebí, abychom předali vaše osobní údaje jiným společnostem ; seznam společností je uveden níže. Může být rovněž zapotřebí předat osobní údaje zpracovatelům, tedy externím poskytovatelům služeb k dalšímu zpracování. Souhlasem se zpracováním osobních údajů, jak je uvedeno shora, souhlasíte s předáním údajů třetím osobám poskytujícím služby v podobě zpracovatelů. Poskytovatelé služeb mohou být například pověřeni zasíláním vzorků výrobků, distribucí propagačních materiálů, realizací soutěží, expedicí zboží, rozesíláním reklamních materiálů nebo jinými činnostmi. vyžadujeme, aby se tyto subjekty zavázaly, že budou osobní údaje zpracovávat v souladu s našimi pokyny a v souladu s podmínkami o zpracování osobních údajů.

Mezi zpracovatele patří tyto kategorie společností:

  • Přepravní společnosti
  • Marketingové společnosti
  • Účetní společnosti
  • Auditorské společnosti
  • Společnosti poskytující právní služby
  • Společnosti zabývající se personalistikou a vzděláváním
  • Společnosti poskytující IT služby
  • Společnosti zabývající se internetovým marketingem
  • Společnosti zabývající se vývojem a implementací podnikových systémů
  • Společnosti zabývající se vývojem webových a mobilních aplikací
  • Společnosti poskytující software licenci pro online komunikaci

V současné době se jedná např. o společnosti:

  • GLS
  • Balíkobot
  • Fio banka
  • Fakturoid
  • Ecomail
  • Shopify

Jakékoliv jiné předávání vašich osobních údajů, než shora uvedené, předem vyžaduje váš výslovný souhlas.  Vyžadujeme, aby všichni externí poskytovatelé služeb uchovávali vaše osobní údaje výhradně podle našich specifikací a v souladu s touto politikou ochrany soukromí, a dále v souladu se zákonnými požadavky na zpracování údajů.


Vaše osobní údaje si ponecháme pro výše zmíněné účely 2 roky od data vašeho souhlasu, přičemž je budeme udržovat stále aktuální. V případě, že se váš názor kdykoliv v budoucnosti na zasílání nabídek od internetového obchodu změní, stačí zaslat na adresu hi@munshop.cz zprávu „nezasílat obchodní sdělení".

 

DOPRAVA / Shipping:

Zboží objednané v našem internetovém obchodě připravujeme k odeslání zpravidla do 3 pracovních dnů od obdržení Vaší objednávky. Nejpozději zboží expedujeme do týdne. Pokud není možné z jakéhokoli důvodu tuto lhůtu dodržet, neprodleně zákazníky informujeme e-mailem či telefonicky. 

Doprava

GLS kurýr - spolehlivá přeprava vašeho balíků až k dveřím Vašeho domu. Komunikace s přepravcem emailem a sms.

Objednávka do 4000 Kč  ČR - 109 Kč / nad 3500 Kč ČR - zdarma 

Objednávka do 5000 Kč  SR - 199 Kč / nad 4000 Kč SR - zdarma

shipping rates EU: CZK Local currency
Austria 139 EUR 6,00
Belgium 149 EUR 6,00
Bulgaria 239 BGN 19
Croatia 149 EUR 6,00
Denmark 162 DKK 49
Estonia 189 EUR 8,00
Finland 299 EUR 12,50
France 229 EUR 10,00
Germany 120 EUR 5,00
Greece 499 EUR 20,00
Hungary 145 FT 2300
Ireland 299 EUR 12,50
Italy 229 EUR 10,00
Lithuania 189 EUR 8,00
Luxembourg 149 EUR 6,00
Latvia 189 EUR 8,00
Netherland 129 EUR 5,50
Poland 132 ZL 21
Portugal 259 EUR 11,00
Romania 198 RON 40
Spain 259 EUR 11,00
Slovenia 189 EUR 8,00
Sweden 250 SWK 115

  

PLATBA / Payment: 

Online platební kartou

Přijímáme internetové platby kartami Visa a MasterCard. V prohlížeči safari je dostupná i platba pomocí apple pay. V prohlížeči chrome je dostupná platba pomocí google pay. Platba probíhá přes platební bránu Shopify payments.Platba přes tuto platební bránu je bezpečná a rychlá.

Údaje ke své platební kartě zadáváte přes zabezpečenou webovou stránku GP Webpay. My údaje ke kartě neznáme ani neukládáme a obdržíme jen potvrzení o úspěšně provedené transakci.